Älskade sol..

Kan de bli mera underbart ute???
svaret är NEJ!!!!
Solen skiner, och min kropp bara suger i sig energi....
Underbart...
Har jobbat i dag till 12.00... helt okej,
Men de har nog mycke med att göra att när jag slog upp mina blå ögon i morse ser jag att de är blå himel och SOL..
Hela jag sken upp.
Satt där och njöt som bara den innan dagens arbete skulle dra i gång.
Hade sedan möte. De gick alla tiders.
Blev totalt grundlurad av en arbetskamrat. men jäklar va vi garvade :-)
Va nere på stan förut och skulle kolla om mammas present var klar tills i morgon, mene ja då verkade de vara lite problem. Den är inte helt klart.
PANIK!!!!!!!
vi ska ju ut dit i morgon och gratta henne.... Fan fan.
Men förhoppningsvis skulle den vara klar.... bara hoppas.... håller mina tummar och tår....


Nu ska jag njuta av resten av kvällen...


ha de bra...


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0