*Lösning för ett tag*

Nu ser det ut som så här för mig.
Jag har i dag skrivit på papper om att fortsätta mitt jobb på Daglig verksamhet fram till sista December.
Och det känns just nu skönt. Ett lugn har lagt sig innom mig och jag kan nu känna mig tillfreds för en stund. Och vet ni?
Jag älskar kännslan. Det är underbart.
Så nu kan jag lägga undan jobb ångest för en stund.

Har nyss kommit hem från en trevlig fika tillsammans med Anki,
en fika som jag väl behövde.
Det var så länge sedan som vi träffades och när vi ses så känns det som i går.
Mycke skratt och prat som delades just i dag.
Tankar som andra inte förstår, medans Anki så gott som kan avsluta mina meningar när det gäller kännslor och tankar.

Nu i kväll blir de att ta hand om lite tvätt.
Sen blir det Tv för hela slanten.
Berg flyttar in och Kungar av Tylösand.
Det är onsdag de.

Så nu är det på tiden att vara lite social.

Ha en kanon kväll alla ni som läser.


/FiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0