Hopp om livet.

Utvilad till max och börjar känna hopp om livet igen :-)

Var riktigt sliten i går.
Men nu är jag på topp igen :-)

Håller just nu på och fixar med lite tvätt.
Väntar in kusin med sällskap för lite fika.

Sen i väg och hämta Alice en stund och bege mig ut till finaste storebror som fyller år i veckan.
Mysigt och träffa alla i familjen :-)

Det va länge sen nu.....

Men nu är tvätten klar och jag ska hänga upp den innan besöket kommer...


Hade en så jävla trevlig kväll igår hos Jenny med familj.
Dom bjöd på mat och gott att dricka..
Precis vad jag behövde......
Och massa skratt och prat....
Underbara familj.
Älskar er alla av hela mitt hjärta.....
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0