lördag morgon.

Och det är sovmorgon ☺
Ligger här i sängen och vaknar till liv.
Denna vecka har varit lång.
Skönt med ledighet nu.
I torsdags skickade min älskade man blommor till mitt jobb.
Gud så himla lycklig jag blev.



Det gjorde min dag och en stor del av mitt liv. Har aldrig varit med om att jag fått blommor sådär 😍

Annars då?
Joho det rullar på här. Jobbet är igång och skolan är igång. 
Så nu är det full rulle. 
Alice går på dagis och som hon älskar det. En mycket gladare tjej som vi fått nu när hon är varannan helg igen hos sin pappa. 
Stor skillnad märker man 😘

Idag ska iallafall jag gå på jakt efter garn till min sjal. Håller på med ett nytt projekt och det kommer bli jättefint 😊
Men nu börjar garnet att tryta.
Vi får se om jag hittar något liknande.  Det hoppas jag. 

Nu vilar jag lite till tror jag. 
Aloveran verkar hjälpa bra. En bajsattack på en vecka men kändes inte alls på samma sätt som innan. Vilket är underbart 😊😊

Puss och kram idag myser jag med min familj 💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0