Söndagsmorgonen tar fart.

Och jag ligger i sängen med en kopp kaffe.
Njutbart som Ewa hade sagt 😉
Och det måste jag säga är ett bra ord just njutbart 😃
Igår tog vi oss en sväng till Västerås. 
Peppe ville köpa cykel så vi fort dit. Kul med lite utflykt sådär 😃
På vägen hem började sambon må sämre. Ont i munnen och massa utslag på händerna.  Tycker det räcker för stackarn nu.
Pratade med 1177 vilket tydligen är vanligt efter en antibiotika kur att man får dessa besvär. 
Tycker bra synd om Jonte iallafall 💗💗

Låg här i sängen och började fundera över mina mål som jag satt upp.
Och vet ni?
Jag har klarat dom 😀😀😀
Mina två lopp har jag klarat av vårruset och kk-joggen. Och båda på bra tider oxå 😊

Dags att blicka framåt lite tror jag och sätta lite nya mål 😀

Om jag bara snabbt skriver ner mål som ploppar upp:

* förnya kort på friskis.
(gå på minst 3 nya pass)
*nästa års vårrus 
*nästa års kk-jogg. (sikta på att springa på 30)
*undersöka om det finns något annat lopp att springa. 

Ja se där. 
Lite nya mål i livet.
Imorgon kommer nog en utvärdering av alovera första veckan.

Nu tänkte jag njuta av söndag innan det är dags att skriva veckans schema för jobbet. 
Behöver mer ledigt tror jag 😃

Va rädda om er och njut av solen 🌞🌞🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0