Den ena beskedet efter de andra

Igår var det dags igen. 
Ett samtal om att ytterligare en person somnat in och lämna jordelivet. 
Finns det verkligen inget stopp?
Nu börjar jag bli mättad på detta hemska besked som trillar över mig. 
Kärlek och respekt till familjen 💕 

Idag är det riktigt ruskväder ute.
Så jag startar denna dag med kaffe,ljus o en stickning 😃

Alice och jag ska ta oss.ut och fixa paket till barnens farfar som vi ska fira imorgon.

Igår fick vi igång Skype äntligen och vi kunde prata med Ola och han fick visa halsbandet som blev armband 💕 
Alice blev blyg men ändå glad 😊 

Tänk så underbart att faktiskt kunna se.varandra när Man pratar. 
Nu ska vi fixa de till jocke och cicci oxå så tjejerna får ringa oxå 😃 


Krama varandra lite extra idag 💕 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0