En ny vecka ska ta form.

Den lediga helgen är över. 
En helg med blandade känslor. 
Två turer till skogen varav gårdagen resulterade i att jag såklart sprang på en 🐍 
Fy vale.

Va i björkvik igår. 
Hjälpte jocke med växthuset. 
Rensa ur massa som inte skulle vara där. 
Gud vad jag skulle vilja ha ett eget ställe.
Det är en dröm det.
Egen trädgård och växthus 😃
En vacker dag så.

Idag väntar 24 timmars arbete. 

Först ska jag ringa fk och se om jag kan hjälpa till lite.

Jobbet känns för tillfället noll motiverat.
Ett onödigt måste. 
Det finns annat som jag vill engagera mig i.
Fast det är väl bra att bryta av det jobbiga med.

Har tänt en brasa nu på morgonen. 
Finns det något vackrare än att titta på lågorna? 

Höra hur det sprakar ur elden. 

Underbart. 

Ska ta tag i lite tvätt oxå. 

Njut av dagen 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0