Kan en människa bli för stor för en liten stad?

Ja det kan man undra.
Tankar som far runt i mitt huvud. 
Sitter och tittar runt på nätet o fejjan.
Ser en kvinna som jag imponeras av. Känner henne inte. Men beundrar hennes utstrålning. Hennes attityd som hon utstrålar. 
Men är det äkta? 
Jag har valt att tro det.
Hon är en sådan kvinna som passar in i en stor stad, ja vilken som helst.
Kan då en liten stad bli just för liten?
Det tror jag. 
Eller?
Nja lite kluven i allt det där tänkandet. 


Jag själv trivs bra i en sådan liten stad som man kan utan och innan. 
Det passar mig.

Ikväll kanske jag får för mig att ha lite spa här hemma.  Fixa naglarna. 
Håret få lite inpackning. 
Lite lyx en torsdag grå som denna det är jag värd  😍👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0