vaknar ur drömmen.

Och fylls av glädje. 
Men snabbt bryts det av verkligheten. 
Skorna flyger över vardagsrummet och jag blir så arg. Det va ju bara sulan som inte passade i skorna. Men ändå kan jag inte kontrollera det. Ville krypa ner i min dröm igen o resa till Spanien som det var tänkt. 

När jag får dom där ärliga frågorna :
Hur är det är han sjuk?
Det hettar i mitt ansikte och jag vet inte vad jag ska svara.

Jag svarar ärligt. 
Men det gör ont. 

Va är det som är rätt o fel att känna? 
Ilska glädje sorg??????

Idag har jag känt allt på en timme och jag känner mig matt.

Nu ska jag ta till vara på resten av dagen och se vad den erbjuder. 

Va rädda om er. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känns som att du behöver lite Styrke kramar just nu ,så det får du från mig här i Nyköping .Har ju inte pratat på evigheter men trillar ändå in här med jämna mellanrum .😘

Svar: Tack 💕
FiA

2015-09-17 @ 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0